U ŽK Split održana konferencija pustolovnog turizma

0

U Županijskoj komori Split Hrvatske gospodarske komore održana je konferencija pustolovnog turizma ActiveB2B@CentralDalmatia.

Rezultat je to suradnje Sekcije Zajednice pustolovnog turizma i Sekcije Zajednice obiteljskog turizma pri ŽK Split. Cilj konferencije je bio približiti pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu (domaćinima) postojeću ponudu pustolovnog turizma Splitsko-dalmatinske županije, koja predstavlja mogućnost produljenja boravka gostiju, a time i produljenja sezone te bolje popunjenosti kapaciteta.

Na konferenciji se okupilo više od 50 privatnih iznajmljivača kojima su predstavljene aktivnosti pustolovnog turizma s područja Splitsko-dalmatinske županije, nakon čega su održani individualni poslovni razgovori privatnih iznajmljivača i predstavnika pustolovnih agencija.

Konferenciju je otvorila Iris Prebeg, predsjednica Sekcije Zajednice pustolovnog turizma pri ŽK Split  koja je izrazila zadovoljstvo da danas sve više privatnih iznajmljivača želi produžiti boravak gostiju i obogatiti njihov boravak u destinaciji, što nekada nije bio slučaj.

Skupu se obratila i Martina Nimac Kalcina, predsjednica Sekcije Zajednice obiteljskog turizma pri ŽK Split koja je istaknula da je sve veći interes privatnih iznajmljivača za produljenjem sezone. Kako bi gost ostao duže, potrebno mu je ponuditi razlog. Danas smo se okupili kako bi predstavili brojne razloge zašto bi se gost odlučio produžiti boravak u destinaciji, istaknula je Nimac Kalcina.

Suradnjom Sekcije Zajednice pustolovnog turizma pri ŽK Split i Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije tiskana je karta pustolovnih aktivnosti sa svim kontakt podacima agencija-organizatora pustolovnih aktivnosti SDŽ koja je danas i uručena svim sudionicima.

Predstavnici agencija su prezentirali ponude poput canyoninga, hikinga, penjanja, kayakinga, raftinga, river tubinga, ziplinea i ostalih, uz naglasak da živimo na međi mora i planine te imamo cijeli spektar ponuda za sve životne skupine.

Sve više se budi svijest da je pružanje usluga obiteljskog smještaja cjelokupan poslovni proces za koji su potrebna znanja iz raznih područja, a naglasak je na dobrom poznavanju ponude destinacije kako bi gostu omogučili što sadržajniji boravak.