U Makarskoj otvorena poslovnica Erste banke po konceptu uslužnog modela

0

Erste banka danas je svečano otvorila svoju prvu poslovnicu u Makarskoj, Stjepana Radića 7.

Novootvorena poslovnica uređena je u skladu s novim konceptom uslužnog modela, koji fokus stavlja na odnos s klijentom, njegovo zadovoljstvo u poslovanju s bankom te jednostavne i transparentne proizvode i usluge, a osim savjetodavnog pristupa klijentu, uključuje i promjenu izgleda samih poslovnica.

Makarska poslovnica prva je takva poslovnica banke u Splitsko-dalmatinskoj županiji te druga u Hrvatskoj. Dugoročno će projekt transformacije prodajne mreže obuhvatiti sve 132 poslovnice Erste banke, a osim banke u Hrvatskoj, u projektu sudjeluje i svih sedam zemalja međunarodne Erste grupe s više od 2.500 poslovnica. Cilj projekta je proaktivno pružanje personalizirane usluge te bolje korisničko iskustvo klijenata.

Poslovnica je podijeljena u nekoliko zona, uključujući zonu dobrodošlice, koja je ujedno i centralno mjesto u kojoj se klijent dočekuje te potom upućuje u jednu od zona u kojoj mu se, ovisno o razlogu posjeta, posvećuje posebna pažnja. Tu je i samouslužna zona opremljena modernim uređajima, čime se dio transakcija preusmjerava s blagajničkih pultova. Važnu ulogu u novom konceptu ima i tehnologija, koja je prilagođena fleksibilnom radnom mjestu zaposlenika te omogućuje njihovo povezivanje s partnerima banke kroz korištenje video-chat tehnologije.

Zadovoljstvo nam je što naša prva poslovnica u Makarskoj ujedno i prva transformirana poslovnica u cijeloj regiji. Transformacija poslovne mreže jedna je od najvažnijih odrednica naše strategije poslovanja s građanstvom. Naime, kao kompanija, odabrali smo uvijek biti ukorak s vremenom i ponuditi svojim klijentima financijske usluge najviše kvalitete na način da su nam uvijek u fokusu. To nas opredjeljenje vodi kroz neminovan proces cjelokupne poslovne transformacije u kojemu modificiramo procese rada, prilagođavamo proizvode i usluge, razvijamo ljude i u konačnici mijenjamo izgled i funkcionalnost samih poslovnica“, rekao je Christoph Schoefboeck, predsjednik Uprave Erste banke.

Poslovnica se prostire na 160 četvornih metara, na dvije etaže, a klijentima su na raspolaganju četiri transakcijska savjetnika, financijski savjetnik za građane, kao i financijski savjetnik za male i srednje poduzetnike. Uz navedeno, klijentima je 24/7 na raspolaganju i samouslužna zona koja uključuje dva uplatno-isplatnih bankomata za građane, Erste box te Erste Start Cash za poslovne subjekte s ugovorenom uslugom.

U cilju što veće dostupnosti klijentima, Erste banka sustavno širi svoju poslovnu mrežu, a na području Splitsko-dalmatinske županije dostupno im je 11 poslovnica. S obzirom na značaj bankomatske mreže, posebice za potrebe turističke djelatnosti, banka sustavno povećava i broj bankomata, odnosno lokacija na kojima je moguće podizanje, ali i uplata gotovine. Tako je samo na području Dalmacije tijekom 2017. instalirano 27 bankomata, što uključuje i Splitsko-dalmatinsku županiju, u kojoj je trenutačno dostupno 60 bankomata, od čega ih je tijekom godine pet instalirano u Makarskoj i okolnim mjestima.

U povodu otvorenja nove poslovnice uručena je donacija Udruzi osoba s invaliditetom Sunce za nabavu potrebne didaktičke opreme te ček za nabavku Pametne klupe Steora Turističkoj zajednici Grada Makarske ukupnog iznosa 30.000 kuna.