Nastavljamo priču koju volite: emotivna poruka “Tommy zna što voliš” osvaja srca kupaca
Kao domaći maloprodajni lider u 100% hrvatskom vlasništvu, nedavno smo predstavili seriju reklamnih spotova pod sloganom “Tommy zna što voliš”. Riječ je o nastavku priče započete 2022. godine velikom komunikacijskom platformom #TvojeMisto kojom slavimo svoje kupce, a sada dodatno želimo naglasiti blisku povezanost s kupcima i razumijevanje njihovih potreba, što kao uspješan trgovački lanac izdvajamo na tržištu već dugi niz godina.
Tvoja priča je i naša priča, naše misto je i #TvojeMisto…
Kampanja prikazuje sretne obiteljske i prijateljske trenutke, stvarajući toplu i emotivnu priču koja govori o tome kako su naše prodavaonice i proizvodi sastavni dio svakodnevnice brojnih građana. Spotovi prikazuju obiteljska druženja, poput pečenja kolača i nedjeljnih obiteljskih ručkova, kao i sretne trenutke dječje igre i uživanje u ljetu – uz neizostavnu dozu tople i pozitivne emocije.
Svaki od TV spotova odražava vrijednosti zajedništva, obitelji i prijateljstva, uz ljubav prema domaćim proizvodima, što su ujedno i ključne vrijednosti branda. Naši se kupci prepoznaju u ovim pričama koje su doista autentične i povezane s njihovim svakodnevnim iskustvima. Oduvijek smo bili i ostali #TvojeMisto, jer razumijemo što kupci vole, i jer smo mjesto gdje se ljudi osjećaju dobro i rado vraćaju.
Više od 70% asortimana domaćeg porijekla
Jedna od naših najvećih snaga je svježina asortimana voća, povrća, mliječnih i pekarskih proizvoda, svježeg mesa i ribe. Suradnja s lokalnim OPG-ovima i potpora hrvatskoj proizvodnji jedan je od naših strateških ciljeva, što potvrđuje podatak da je više od 70% asortimana domaćeg porijekla.
Kontinuirano radimo na unaprjeđenju naše ponude, prilagođavajući je potrebama i željama kupaca. Posebno su dobro prihvaćeni proizvodi robnih marki Delicato, Bondi i T!, koji spajaju povoljne cijene s visokom kvalitetom. Većina proizvoda pod našim privatnim markama dolazi od renomiranih hrvatskih proizvođača, što jamči zdrav, svjež i domaći izbor.
S više od 228 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu, jedan smo od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj s više od 611 milijuna eura prihoda u 2023. godini. Ovaj uspjeh nije samo rezultat brojki, već i vjernosti kupaca, što dodatno potvrđuje certifikat “Odabrale mame” za 2023. godinu. Prema ocjeni majki, proglašeni smo za najbolje mjesto za obavljanje cjelovite kupnje u kategoriji internet trgovine hranom i pićem.
Pored toga, ponosimo se svojim dugogodišnjim društveno odgovornim poslovanjem. Sponzorstva sportskih klubova, kulturnih, društvenih i humanitarnih događanja, institucija i pojedinaca, kao i projekti poput “Tommy studentske srijede” i “Tommy popust za umirovljenike” samo su neki od načina koji nas vraćaju zajednici. Nedavno sponzorstvo Hajdukove kampanje za najmlađe navijače i članove kluba “Vridilo se rodit”, čiji je cilj bila promocija pozitivnih sportskih vrijednosti kod djece, samo je jedan u nizu uspješnih primjera komunikacije sa zajednicom.