‘Svugdi ti se manta, a ovdi bistri’ – riječi su to Vrtirepke iz kultne serije ‘Prosjaci i sinovi’. Djevojke
koja je beskrajno voljela svoj rodni kraj i cijelog života žudjela za njim negdje u tuđini. A onda kada
se vratila, ponovno se u njoj probudila ljepota života i osjećaj svega onoga što joj je nedostajalo. Miris vriska, misečina, i sva ljepota koju u sebi nosi imotski kraj.
Upravo ta Vrtirepka, insprirala je autoricu već poznatih parfema ‘Nusha&Mattan’ da u svoju parfemsku kolekciju obogati još jednim posebnim mirisom, a upravo taj parfem nosi naziv ‘Vrtirepka’.
Ideja se razvila nakon što su parfemi Nusha i Mattan već postali popularni u Hrvatskoj, ali i širom
granica Lijepe Naše, pa se autorica brenda Višnja Žužul odlučila za još jedan mirisni pothvat.
Dugo sam vremena razmišljala kako moram napraviti parfem Vrtirepka. Htjela sam da ona bude
izuzetno posebna, drugačija i da predivno miriše. Brinula sam o svakoj mirisnoj noti, izgledu
bočice i kutijice jer sam željela da izgleda suvremeno i moderno. A unutra je i posebna poruka
kada otvorite kutijicu – ‘svugdi ti se manta, a ovdi bistri’ jer ne želim da se zaboravi taj dio
našeg tradicionalnog kojeg nosimo u sebi bez obzira gdje god se nalazi jer kući je najljepše.,
reka je autorica parfema Višnja Žužul.
Parfem Vrtirepka pripada u cvjetno-puderaste parfeme. Po mirisu je senzualan, ženstven i
zavodljiv. U gornjim notama osjete se mirisi kruške i crne ribizle dok su srednje note
iris, jasmin, cvijet naranče. Bazne note parfema su vanilija, slatke praline, pačuli, mahune
tonke.
Zaštitno lice nove parfemske kampanje za Vrtirepku je mlada i talentirana glumica Ana Uršula
Najev, koju trenutno možete gledati u popularnoj seriji ‘Kumovi’. Uršula je s velikim
zadovoljstvom prihvatila biti zaštitno lice parfema jer kaže kako joj se sviđa spoj modernog i
tradicionalnog te što se radi o kvalitetnom hrvatskom proizvodu.
I sama sam ljubiteljica parfema, a ova priča izuzetno mi se svidjela i s radošću sam ju
prihvatila. Vrtirepka je predivan miris, rekla bih mladenački i zavodljiv. Sviđa mi se spoj
modernosti i tradicije priče o Vrtirepki koja simbolizira mladost, žudnju i ljubav prema rodnom
kraju. Zadovoljstvo mi je bilo snimati kampanju na mjestu gdje je snimana naša kultna serija
prema čijim motivima se i rodila cijela ideja i drago mi je što sam dio iste, kazala je glumica.
Kampanja za parfem Vrtirepka snimana je u Medovom Docu, gdje se snimala i sama serija ‘Prosjaci
i sinovi’. U predivnom i romantičnom ambijentu kuće koja je nekada bila kuća Don Pavla, a danas
je uređeni prostor koji se izuzetno uklopio u cijelu kampanju.
Osim toga, kadrovi su snimani ispred Vrtirepkinog bunara kako bi se dodatno začinila ova
moderno-tradicionalna parfemska priča. Fotografije potpisuje mladi fotograf Ivan Gudić, dok je za video zadužen Marijan Ilić. Za stajling se pak pobrinuo splitski dizajner Arileo.
Parfem Vrtirepka dostupan je na web shopu brenda nushamattan.hr kao i na Instagram i Facebook
profilu.
O PARFEMIMA MATTAN I NUSHA
Parfemi Nusha i Mattan nastali su iz ljubavi prema rodnom kraju i prema Imotskoj krajini.
Insprirana mirisima našeg kraja, autorica parfema Višnja Žužul, inače profesorica biologije i
kemije svoje djetinjstvo provela je upijajući mirise imotskog bilja koje joj je ostalo u neobrisivom
sjećanju. Željela je svom gradu podariti nešto posebno i ono što će biti prepoznato i široj javnosti. I
tako je u svojoj 50-godini odlučila kreirati parfeme “Nushu i Mattana”. Parfemi imaju 50
mililitara, a njima dominiraju mirisi bilja iz Imotske krajine. Parfem Mattan čini 14 sastojaka, a
dominiraju list vinove loze, jasen, smilje, vrba. “Nushu” čini 13 sastojaka, a mirisne note koje
dominiraju u parfemu su đurđica, majska ruža, jasmin, mahovina. To su parfemi koji pričaju jednu
posebnu priču o Imotskom i kultnom paru, no ovaj put na suvremen način. A sada je na red došao i
parfrem Vrtirepka koji je senzualan, ženstven i zavodljiv, spoj modernog i tradicionalnog