Vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu obogatio je svoju ponudu novim proizvodima koji donose najbolji omjer cijene i kvalitete.
Bogata ponuda jedinstvenih proizvoda privatnih robnih marki u Studencu sada je dostupna na policama svih prodavaonica ovoga maloprodajnog lanca. Kupci će od travnja u Studencu tako moći birati proizvode širokoga asortimana renomiranih domaćih i svjetskih proizvođača hrane, pića, higijene i drugih kućanskih potrepština. Također, u prodavaonicama ih je jednostavno uočiti uz istaknutu oznaku zelene košarice.
Od kvalitetnih osnovnih namirnica, zdravih orašastih plodova, suhoga voća i meda, preko tradicionalnih suhomesnatih delicija, sira, napitaka, alkoholnih i bezalkoholnih pića, pa sve do proizvoda za higijenu i čišćenje te pseće i mačje hrane, proizvodi robnih marki atraktivnih su cijena i provjerene kvalitete, a plan je dodatno obogaćivati već sada bogatu ponudu.
„U Studencu uvijek nastojimo omogućiti kvalitetne proizvode i atraktivne cijene, a to pokazuje i jedinstvena ponuda privatnih robnih marki Studenca. Uz standardne proizvode svjetskih proizvođača, posebno prepoznajemo kvalitetu autohtonih hrvatskih proizvoda. Podrška domaćim proizvođačima važna je komponenta poslovanja Studenca jer donosi višestruku korist cijeloj zajednici. Osluškujući potrebe kupaca nastala je „zelena košarica“ koja donosi široku paletu kvalitetnih proizvoda, a istodobno i uštedu te je značajan dio unapređenja naše ponude“, istaknuo je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Posebna pozornost hrvatskim proizvodima pridana je tako u kreiranju asortimana robnih marki Studenca u kojem se mogu pronaći domaće ulje, vino, pivo, suhomesnati proizvodi, ali i higijenske potrepštine. Također, još jedan pokazatelj kako Studenac u svome poslovanju kontinuirano podržava domaće proizvođače i poljoprivrednike jest i uspješan projekt #BirajIstarsko.
„U prethodnih godinu dana pokrenuli smo i unaprijedili mnogobrojne projekte kojima je u središtu kupac, poput ponude ‘Kupi i pokupi’ te mogućnosti slanja i preuzimanja paketa, a proširene su i usluga plaćanja režija i ponuda TO GO. Naš fokus u 2021. godini isto tako je stavljen na razvoj usluga i koncepata koji našim kupcima poboljšavaju iskustvo kupovine, a asortiman privatnih robnih marki Studenca sastavni je dio te strategije. U travnju za naše kupce pripremamo i dodatna iznenađenja – na police naših trgovina stižu novi proizvođači i pomno birani proizvodi koji ponudu u Studencu čine zaista jedinstvenom“, poručio je Rafal Cieslakowski, član Uprave za komercijalne poslove.
Upravo zahvaljujući izvrsnosti u odnosima s kupcima, korisničkoj podršci i kvaliteti ponude, Studenac je dobitnik međunarodnoga priznanja „Customer’s Friend”, dodatne potvrde izvrsnosti, kojoj će Studenac i u budućnosti ostati posvećen.