U rad je pušten registar Ne zovi u koji se mogu upisati svi građani koji ne žele primati pozive prodajnih agenata.
Novi Pravilnik donijelo je Ministarstvo gospodarstva u suradnji s HAKOM-om i trebao bi još bolje urediti prava potrošača u telekomunikacijama. Potrošači u Hrvatskoj po uzoru na Europu odsad imaju mogućnost zaštite od telefonske prodaje proizvoda i usluga putem poziva, SMS-a ili MMS-a.
Smisao registra je da ljudi koji ne žele da ih se preko telefona uznemirava trgovačkim ponudama, mogu registrirati svoj broj u bazi koju će voditi i održavati HAKOM. I na taj način osigurati da u svom domu imaju privatnost i da ih ne zovu s različitih trgovačkih punktova‘, pojasnila je ministrica gospodarstva Martina Dalić.
Usluga je prvenstveno namijenjena starijim osobama, koji se i najčešće žale Službi za zaštitu potrošača resornog ministarstva
Registar je besplatan i javan. Brojeve će u roku sedam dana upisivati operatori na prethodni zahtjev korisnika. Kad se broj jednom upiše, trgovci ne smiju zvati ili na te brojeve slati reklamne i prodajne poruke. Pridržavanje zakona nadzirat će tržišna inspekcija, a u telekomunikacijama inspekcija HAKOM-a.