Šibenik je i prošle godine rušio turističke rekorde

0

I grad Šibenik može se pohvaliti izuzetno uspješnom prošlogodišnjom turističkom sezonom.

Oko milijun i 100 noćenja što je 8 posto više u odnosu na 2014.godinu, te 14 posto dolazaka više rezultati su koji su premašili očekivanja turističkih djelatnika u Šibeniku, a sve to zahvaljujući novim kvalitetnijim hotelima i novom privatnom smještaju.

Dobili smo prije par godina i plažu,grad smo tvrđava. Druga tvrđava Barone se uskoro stavlja u funkciju, iammo tvrđavu sv.Mihovila koja je nakon katedrale postala već druga nezaobilazna atrakcija sa svojim programom koncerata. Obnova slijedeće tvrđave, sv.Ivan je isto na vidiku,  a tu je i tvrđava sv.Nikole na ulazu u kanal koja je kandidirana za UNESCO, tako da možda budemo jedini grada sa dva UNESC-ova lokaliteta.
pojašnjava direktor Turističke zajednice grada Šibenika , Dino Karađole.

Otok Obonjan engleski investitor “pretvara” u destinaciju za mlade , a i druge investicije na području grada su spremne, tako da bi u idućih 5 do 6 godina Šibenik mogao izgledati sasvim drugačije. Od industrijskog grada postao je turistička destinacija, što je nakon Domovinskog rata sudbina mnogih mjesta na obali:
Prije 5 godina mi smo imali 50-ak iznajmljivača sa nekih 250 kreveta na užem podrućju grada, a sad ih imamo  300 sa preko tisuću kreveta, tako da to raste po stopi od 20 do 30 godišnje. Krah je klasične industrije, ljudi se zadužuju i orijentiraju  ka turizmu, grad se uređuje, rade se smještajni kapaciteti i idemo u istom smjeru kao i ostatak Dalmacije. 

U gradu razmišljaju o tome kako izbjeći greške drugih gradova koji su doživjeli apartmanizaciju i narušili kvalitetu življenja svojim građanima, stoga su donijeli Strategiju razvoja turizma:

Da izbjegnemo taj masovni turizam, dovoljan je broj apartmana i hostela, treba ići ka kvalitetnijem smještaju. Mi se brendiramo i po tim tvrđavama, imamo preko 300 manifestacija, promoviramo se kao jedan mali gradić ugodna življenja za goste više platežne moći  Trošimo velika sredstava za promociju destinacije, zajedno sa splitskom, zadarskom i ličkom županijom nastupamo po dosta sajmova u Europi. Uglavnom smo orijentirani  na Austriju, Bavarsku, Sloveniju i južni dio Njemačke odakle nam i dolazi najviše gostiju.

Tako su i prošle godine najviše noćenja u Šibeniku ostvarili Nijemci, a slijede ih Francuzi, dok Šibenik sve više posjećuju i Nizozemci.