Danas u podne Turistička zajednica grada Kaštela u zračnoj luci na Resniku predstavila je projekt „Welcome deska“ koji koji bi pokrivao cijelu Županiju.
Direktoricu TZ Kaštela, Nadu Maršić, upitali smo gdje je točno postavljen ovaj „Welcome desk“:
{mp3}Reportaze/welcome_desk_2015_nada_marsic1{/mp3}
Projekt su prepoznali TZ-ovi iz cijele Županije, od Marine do Gradaca i to: Marina, Trogir, Okrug, Solin, Split, Sinj, Trilj, Podstrana, Brela, Dugi Rat, Gradac i Vis.
Koje informacije mogu gosti dobiti na ovom desku?
{mp3}Reportaze/welcome_desk_2015_nada_marsic2{/mp3}
Plan je aktivirati „Welcome desk“ od travnja do listopada u radnom vremenu od 8 do 21h, odnosno kad je najveća frekvencija gostiju.
„Ovo je prva godina rada na ovakav način, zajednički, ali mogu reći da sam jako zadovoljna odazivom TZ-ova i podrškom TZŽSD i grada Kaštela, što će, nadam se, biti i putokaz ovakvim suradnjama i ubuduće”, kazala je direktorica TZ Kaštela, Nada Maršić.