Reforma školstva

0

U siječnju ove godine započeli su pregovori o reformi školstva. Moguće novosti su obavezna devetogodišnja osnovna škola, potpuno novi način usvajanja znanja s više kritičkog i logičkog razmišljanja, autonomija nastavnika u kreiranju nastavnog sata te promjene u ocjenjivanju u kojemu će, osim brojčanih od 1 do 5, biti i opisnih ocjena. Portal EduCentar istražio je koje su najveće boljke starog sustava obrazovanja, odnosno što bi prvenstveno i obavezno promijenili.

{mp3}Reportaze/reforma_skolstva_2015_maja_mahovic1{/mp3}

…kazala nam je Maja Mahović. Trećina ispitanika, odnosno njih 30 posto tvrdi da je glavni problem previše gradiva koje nije primjenjivo u praksi. Ispitanici komentiraju da se ‘fokusiranjem na nebitne informacije gubi fokus s onih bitnih za život.’

{mp3}Reportaze/reforma_skolstva_2015_maja_mahovic2{/mp3}

Svega četiri posto ispitanika bi prvenstveno mijenjalo sustav ocjenjivanja. „Problem nije u ocjenama nego u subjektivnom načinu ocjenjivanja“, komentira jedan od ispitanika.