Sustav učenja Play Attention ušao u još jednu osnovnu školu – OŠ Ravne njive- Neslanovac, a to je ujedno i prva škola u Splitu koja ga počinje koristiti.
Psihologinja škole Ana Drnasin Badovinac navodi kako je posljednjih godina sve više učenika u osnovnim školama s dijagnosticiranim poremećajem pažnje i otežanom koncentracijom kod učenja. Ističe kako je stručni tim škole u suradnji s ravnateljem prof. Miljenkom Bitangom, nastavnicima, učiteljima i roditeljima, prepoznao potrebu za dodatnim treniranjem, jačanjem i usmjeravanjem kognitivnih sposobnosti što dovodi do boljeg uspjeha u školskom, ali i svakodnevnom funkcioniranju.
Play Attention je biofeedback sustav učenja koji se koristi u radu s djecom s poteškoćama u učenju i razvoju poput ADHD-a, disleksije, diskalkulije, disgrafije i spektra autizma. Trenutno je vodeći sustav učenja (biofeedback tehnologija) kroz koji se na neinvazivan način treniraju kognitivne sposobnosti kod djece i osoba s raznim neurorazličitostima.
Play Attention trenutno se koristi u preko 30 škola diljem Hrvatske i u mnogim privatnim centrima, udrugama, klinikama i bolnicama. Osim Hrvatske, Play Attention se aktivno koristi i u Sloveniji, Srbiji, BiH, Makedoniji. Rezultati su vidljivi kod djece koja na ispravan način prolaze kroz tretmane te su Play Attention tretmani uvršteni kao službena preporuka psihologa nakon što se djetetu potvrdi dijagnoza.