Tek što su završila siječanjska sniženja, nekako nam je brzo prošlo vrijeme do Uskrsa, a ono što nakon njega slijedi su proljetna sniženja!
Tome bismo se mogli zaista radovati kada bi se radilo o pravim sniženjima, no pitanje je koliko je u stvari toga sniženo i jesmo li kao kupci zakinuti? Možda nas brojke u izlozima privuku, pa i prevare, jer kad dođemo kući, vidimo da i nismo baš puno profitirali.
A posebna je priča s prehrambenim proizvodima, jer ono što nam u trgovini često promakne jest usporedba težine i ambalaže s cijenom. S nama je iz Udruge za zaštitu potrošača Tanja Popović Filipović:
{mp3}Reportaze/proljetna_snizenja_2015_tanja_popovic_filipovic{/mp3}
Dogodi li se da proizvođači ostave istu cijenu, istu veličinu ambalaže, ali je unutra, u sadržaju puno manja težina:
{mp3}Reportaze/proljetna_snizenja_2015_tanja_popovic_filipovic1{/mp3}
Više informacija, možete naći i na www.potrošač.hr