Grad Trogir predstavio je novu brand strategiju. Osim plana razvoja i brendiranja Trogira kao turističke destinacije, novog slogana, promo videa…, među novitetima je i novi logo grada – motiv trlje, stare dalmatinske igre koja je uklesana u kameni pod diljem stare gradske jezgre.
Trlja je izabrana jer predstavlja spoj umjetničkog i svakodnevnog i svjedoči o isprepletenosti uzvišenog i životnog što je oduvijek obilježavalo Trogir.
Trlju su nekad davno klesali i igrali stari majstori svjetskoga glasa koji su gradili katedralu, a poslije su je prihvatile i igrale mnoge generacije Trogirana.
Međutim, stare dalmatinske igre sve se manje igraju i polako bi mogle otići u zaborav. Da to ne bi bilo tako, Turistička zajednica grada Trogira u listopadu organizira svojevrsne Olimpijske igre u tradicionalnim dalmatinskim igrama.
Želja je privući i educirati mlade generacije da se upoznaju s dalmatinskom tradicijom, ali privući i one starije da se uključe i sami zaigraju igre koje su voljeli kao djeca te sve to pokazati turistima kao vrijednu nematerijalnu baštinu.
Festival starih dalmatinskih igara održat će se u posezoni, u listopadu. Među ostalim, uključivat će klasike poput briškule i trešete, balota, trlje, šijavice, laštika, franja i slično.
Pozivaju se svi da prijave druge igre koje su igrali u djetinjstvu ili igre specifične za njihovo mjesto ili kraj na mail adresu: info@visittrogir.hr s naslovom maila ‘Dalmatinske igre’. Nakon toga slijedi selekcija igara te informacije o prijavama i sudjelovanju, a na jesen i festival koji slavi ovu jedinstvenu dalmatinsku tradiciju.