Danas je po prvi puta domaćoj javnosti predstavljen Lifestyle Check IN, serija poslovnih događaja čija su prethodna dva izdanja održana u Austriji. Fokus je na povezivanju domaćih tvrtki s kolegama iz drugih europskih država iz iste branše, odnosno sektora čiji proizvodi i usluge njeguju filozofiju ugodnog življenja kao što su moda i modni dodaci, kozmetika, uređenje doma, auto i nautička industrija i tehnologija.
„Lifestyle Check IN održavat će se Splitu jer upravo vaš prekrasan grad utjelovljuje filozofiju ugodnog i lijepog življenja. Split je idealno mjesto za život ali i za poslovanje stoga će, uz hrvatske lifestyle brendove, svoje proizvode domaćoj poslovnoj i široj javnosti predstaviti i njihovi kolege iz Austrije 15. listopada ove godine. Dan ranije, vlasnici tvrtki i brendova imat će priliku u ležernoj atmosferi se međusobno upoznati, povezati, razmijeniti ideje i mišljenja te razmotriti mogućnosti plasmana proizvoda domaćih tvrtki u Austriji i obratno. Na sam dan, 15. listopada, Lifestyle Check In započinje u 13 sati. Desetak hrvatskih i desetak austrijskih tvrtki izlagača svoje izložbene prostore imat će u hotelskim sobama, na različitim etažama hotela Radisson Blu Resort & Spa, kako bismo izbjegli grupiranje posjetitelja te im istovremeno omogućili ugodan boravak i neometan razgled i razgovor s izlagačima. Događaj je otvoren za svih, pozivamo domaću poslovnu ali i širu javnost, s tim da ćemo broj raspoloživih ulaznica definirati naknadno i sukladno preporukama stručnjaka. Zdravlje nam je svima na prvom mjestu no poduzetništvo ne smije stati, trebamo samo uložiti nešto više kreativnosti kako bismo se nastavili povezivati i zajedno poslovati u novim okolnostima. “ – uvodno je rekla Monika Ioanitescu, idejna začetnica i direktorica projekta.
„Iako se većina brendova naših izlagača obraća damama, ponudom nećemo zanemariti ni muškarce, a imat ćemo i igraonicu za djecu sa zabavnim i edukativnim programima za sve uzraste, tako da mame poduzetnice neće morati nikoga moliti da im pričuva djecu kako bi nas posjetile.“ – dodala je gđa. Ioanitescu koja je nakon stečene diplome na fakultetu političkih znanosti u Beču, karijeru gradila u diplomaciji.
Joze Tomaš, predsjednik HGK – Županijske Komore Split sa svojim timom pružio je punu podršku organizaciji ovog poslovnog događaja te je ovom prilikom istaknuo: „Velika je važnost održavanja ovakvih susreta hrvatskih gospodarstvenik s kolegama iz Europe ne samo za promociju Splita kao lifestyle destinacije već za cjelokupno gospodarstvo jer se i brojne druge gospodarske grane vežu za turizam. Ovakva inicijativa, usred ove neugodne pandemije, doista nam daje uvjerenje da je ispred nas svijetla budućnost i s nestrpljenjem očekujemo prvi Lifestyle Check IN 15. listopada u Splitu.“
Direktorica Trgovinskog odjela Veleposlanstva Austrije, gđa. Sonja Holocher-Ertl koja je potvrdila dolazak u Splitu u listopadu, a danas se obratila putem video poruke navodeći brojne sličnosti naših država kroz povijest i kulturnu razmjenu te istaknuvši važnost uspješne gospodarske suradnje. „Godišnji promet dobara između Austrije i Hrvatske iznosi 2 milijarde eura, promet usluga je 1,7 milijardi eura te su austrijski poduzetnici do sada investirali preko 4,5 milijardi eura u Hrvatskoj.“ – dodala je i kako je uvjerena da nije bilo pandemije da bismo sigurno svjedočili još jednom rekordnom broju posjeta Austrijanaca ovog ljeta, a što se virusa tiče da moramo biti svjesni njegove prisutnosti i brinuti o vlastitom zdravlju, ali i da moramo nastaviti živjeti. „Lifestyle Check IN dat će nam ideju kako da to činimo sa stilom.“ – zaključila je gđa. Sonja Holocher-Ertl.
Austrijska poduzetnica, poznata kreatorica Dali Oleschko danas je predstavljala poduzetnike iz zemlje partnera, istaknuvši kako su dosadašnja izdanja događaja u Austriji bila odlična, izrazivši sigurnost da će i događaj u Splitu biti jednako uspješan i za hrvatske i austrijske tvrtke. Boje domaćih poduzetnika branio je Marko Bilić iz cigar kluba Mareva: „Ovaj događaj pokazuje hrabrost. Ovakvi manji i kvalitetni eventi su budućnost i ova nam situacija daje priliku da radimo događanja koja nisu za mase već ciljanu klijentelu, da radimo kvalitetnije.“ – rekao je.
Putem video linka medijsko predstavljanje pratili su i drugi izlagači.
Lifestyle CHECK IN je niz međunarodnih B2B (business to business) i B2C (business to client) događaja. Na prvome, 15. listopada, zemlja partner je Austrija, a u planu su još tri događaja u prvoj polovici 2021. godine kada će Split ugostiti poduzetnike iz Rumunjske, zatim Italije i Slovenije.
Organizatorica Monica Ioanitescu koja je izabrala Split za život i poslovanje, u svakoj prilici pa i ovoj promiče iskustva lokalne expat zajednice. Dodatni cilj joj je i afirmirati Split na međunarodnoj sceni kao idealno mjesto za život pa je gost na današnjem medijskom predstavljanju bio i trenutno najistaknutiji član splitske expat zajednice, poduzetnik Jan de Jong koji se posljednjih mjeseci uspješno zalagao za uvođenje viza za digitalne nomade. Na pitanje zašto bi strancima preporučio da poslovnu sreću potraže u Dalmaciji, odgovorio je: „Ljudi se u Hrvatskoj dosta žale pa je to prilika poduzetnicima da riješe problem. Mislim da bi stranci s lakoćom našli svoje mjesto na sceni, prilagodili se načinu života ali i poboljšali kvalitetu vlastitog. Posljednjih dana svjedočimo vrhunskim uspjesima hrvatskih tehnoloških tvrtki što je samo potvrda kako je Hrvatska osim za turizam, odlično mjesto i za vrhunski posao.“
Lifestyle CHECK IN održat će se u skladu s propisanim epidemiološkim mjerama što organizatorima neće biti problem obzirom na odabranu lokaciju prostranog, modernog hotela Radisson Blu Resort & Spa, uz ograničen broj raspoloživih ulaznica zbog sigurnosnih mjera.
Radisson će na taj dan u ponudi imati austrijske specijalitete, a zainteresirani posjetitelji moći će sudjelovati i u kulinarskoj radionici.
Događaj podržava udrugu “Dance with Cancer”, a organizacija se provodi uz podršku sponzora “Juelstox International” s kolekcijom nakita sa Sri Lanke i rumunjskog brenda “VeroSlim”.