Tommy i u ovim vrlo izazovnim vremenima za gospodarstvo nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj. Kontinuiranim investicijama u rast i razvoj poslovanja, otvaramo nova prodajna mjesta, te na taj način naše poslovnice postaju još dostupnije kupcima, i na novim lokacijama. Danas 10. ožujka 2022. godine otvorili smo istovremeno dva nova prodajna mjesta na dvjema lokacijama, u dva različita prodajna formata i to maximarket u Ražancu, na adresi Ražanac X 58 A i market u Gradcu, Jadranska 139 A. Prodavaonice su suvremeno i funkcionalno opremljene, prema prepoznatljivom Tommy standardu koji nudi ugodnost kupnje, uz uobičajeno konkurentnu ponudu i široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda u kojoj su pretežno zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.
Površina korisnog prostora maximarketa Ražanac je 1.000, a marketa Gradac 300 metara četvornih. Kupcima je u maximarketu Ražanac na raspolaganju i veći broj parkirnih mjesta, a u njemu će biti moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže. I u ovim prodavaonicama, kao i u cijeloj prodajnoj mreži Tommy-ja nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce. Realizacijom novih projekata Tommy pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji, posebno u jadranskom dijelu Hrvatske na kojem smo tržišni lideri. Ovom prigodom zaposlili smo i 30 novih radnika, što je posebno važno u okolnostima kada je svako novootvoreno radno mjesto od iznimnog značaja.