Dugopolje ― maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji trgovački lanac TOMMY danas je svečano otvorio i pustio u rad novi logističko-distributivni centar u Dugopolju, čime je postignut značajan iskorak u razvoju poslovanja tvrtke TOMMY s kontinuiranim rastom tržišnoga udjela.
Otvaranjem novog logističko-distributivnog centra u Dugopolju, više dosadašnjih skladišnih lokacija integrirano je u jedno centralizirano i tehnološki napredno mjesto koje će povećati efikasnost ali i točnost logističkih procesa te pritom osigurati još bržu, kvalitetniju i pouzdaniju uslugu za krajnje kupce. Radovi na novom logističko-distributivnom centru izvodili su se na zemljištu površini 80.000 četvornih metara dok poslovni objekt obuhvaća bruto površinu od 38.000 četvornih metara s mogućnošću pohrane do 35.000 paletnih mjesta s različitim temperaturnim zonama i režimima. Upravo iz tog razloga novootvoreni centar ima ključnu ulogu u ostvarivanju jedne od glavnih strateških odrednica tvrtke TOMMY – pružanju maksimalne svježine asortimana koji obuhvaća voće, povrće, mliječne i pekarske proizvode, svježe meso i ribu.
Investicijom vrijednom 45 milijuna eura tvrtka TOMMY dodatno je učvrstila i status lidera u održivom poslovanju. Novootvoreni centar projektiran je prema najvišim standardima održivosti, s ekološki osviještenim dizajnom i ugrađenim solarnim panelima koji značajno smanjuju energetsku ovisnost i operativne troškove. Ova energetski učinkovita rješenja ne samo da optimiziraju poslovne procese, već doprinose i smanjenju utjecaja tvrtke na okoliš, čime TOMMY ostaje predan načelima zaštite okoliša i odgovornog poslovanja.
“U dosadašnjem razvoju Tommyja, ovo je jedna od najvažnijih investicija i ona je za naše poslovanje strateški jako važna. Izgradnja samog objekta trajala je 18 mjeseci. U ovom novom logističkom centru ima 35.000 paletnih mjesta. Radi se o jako zahtjevnom projektu koji će omogućiti da u logističko-distribucijskom dijelu poslovanja Tommy bolje funkcionira na način da naše trgovine budu brže, bolje i efikasnije opskrbljene. Objekt je napravljen u gabaritima koji mogu pratiti naš budući razvoj. Dugopolje je poznato po svojim zonama i što se tiče lokacije, ovo je optimalno rješenje”, istaknuo je Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija Tommyja, te je dodao da Tommy stalno investira i da je trenutačno u realizaciji desetak projekata, a planiraju se i novi. “Jačat ćemo tržišnu poziciju, prihode i sve ono što nas čini kvalitetnijim i efikasnijim. Logistika je jedan od najvažnijih elemenata da bismo bili konkurentni. Svi veliki globalni lanci su jaki u logističkom segmentu”, istaknuo je Dario Mamić.
U poslovnom kompleksu logističko-distributivnog centra radit će oko 250 djelatnika, čime će se dodatno doprinijeti lokalnom zapošljavanju te time osnažiti gospodarski razvoj Splitsko-dalmatinske županije. Realizacijom ove značajne investicije stvorit će se dodatne pretpostavke za daljnji razvoj prodajne mreže tvrtke TOMMY – vodećeg i najznačajnijeg poslovnog sustav u Dalmaciji, sa relevantnom pozicijom i u nacionalnim okvirima.