One Direction pozivaju fanove u kampanju za bolju budućnost – „Action/1D“

0

One Direction je danas objavio video action/1D manifesto u kojem poziva obožavatelje da opišu u kakvom bi svijetu željeli živjeti te da taj emotivni i moćan kreativni sadržaj, koji uključuje fotografije i spotove, podijele na društvenim mrežama koristeći hashtag #action1D.

Ova je kampanja dio akcije action/2015, globalnog pokreta građana kojeg ujedinjuje ideja da 2015 može biti godina u kojoj svijet može postaviti program po kojem bi se okončalo ekstremno siromaštvo, zaustavila nejednakost i klimatske promjene i to ako moć ljudi prisili svjetske vođe da se za to opredijele na dva krucijalna summita koji će biti održani u rujnu u New Yorku te u prosincu u Parizu. One Direction se pridružio akciji, a to su već učinili i Emeritus Archbishop Desmond Tutu, Malala Yousafzai, Sir Richard Branson, Shakira, Ben Affleck, Bill te Melinda Gates i Bono. Action/1D daje priliku mladim ljudima iz cijelog svijeta da se čuje njihov glas u globalnim raspravama o budućnosti ljudi i planeti kako bi se postigao najbolji mogući razvoj i klimatski okviri za program sljedećih generacija. Action/1D manifesto video jutros je premijerno prikazan na Twitteru, odnosno publici koja broji više od 20 milijuna ljudi. U rujnu je planirana globalna premijera dijela uradaka koji će biti skupljeni u kampanji. „Naši fanovi su pokazali kako kreativni i moćni mogu biti kada se ujedine i zato smo se željeli udružiti svi zajedno i progovoriti. I nadamo se napraviti stvarnu i trajnu promjenu u svijetu oko nas. Mladi ljudi uistinu imaju moć pomoći i okončati siromaštvo te zaustaviti opasne klimatske promjene. Sada je vrijeme da se ujedinimo, poduzmemo akcije i podignemo glas kako bi pokazali da nam je stalo do budućnosti našeg planeta“, One Direction.

https://www.facebook.com/onedirectionmusic

Svjetski vođe će se sastati u rujnu i prosincu ove godine na dva summita kako bi utvrdili ciljeve koji će definirati kako riješiti problem ekstremnog siromaštva, nejednakosti i klimatskih promjena u sljedećih 15 godina. One Direction kampanjom želi podijeliti značajan sadržaj i pokazati vođama u kakvom svijetu žele živjeti te time doprinijeti sigurnijoj budućnosti ljudi i planete.