Novi starogradski biser “Kad bi ove ruže male” još je jedna tradicionalna pjesma koju je Jacques Houdek otpjevao na hvaljenom albumu Tko je, srce, u te dirn’o?.
U aranžmanima Krunoslava Dražića i u produkciji Tihomira Ivanetića, Jacques Houdek oduševio je odabirom, ali i snažnom interpretacijom najljepših starogradskih pjesama od kojih su “Ne vrijedi plakati” i “Jesen stiže, dunjo moja” već dobile svoja video izdanja.
Spot “Kad bi ove ruže male” snimljen je u idili Samoborskog gorja u bajkovitoj kućici “Heidi”, a režija i montaža spota povjerena je mladom i talentiranom Zaprešićaninu, Josipu Šukeru.
Zaista sam istinski uživao snimajući ovaj spot. Prava idila, bajkovit ugođaj, toplina i čarolija ovog prostora dale su dodatnu čar ovom starogradskom biseru koji obožavam. Nakon izlaska albuma najljepših starogradskih pjesama, koji je publika sjajno prihvatila, odlučili smo snimiti još jedan videospot koji će posebno dočarati emociju i svu ljubav koju smo utkali u snimanje albuma ‘Tko je, srce, u te dirn’o?’. Nakon spotova ‘Ne vrijedi plakati’ i ‘Jesen stiže, dunjo moja’ odabrali smo ‘Kad bi ove ruže male’ osluškujući i želje publike jer ovaj klasik zaista zaslužuje i poseban videospot. Vjerujem da će se publici svidjeti i da će u predstojećem jesensko-zimskom razdoblju uživati uz ovaj spot u toplini svojih domova, a mi pripremamo brojna glazbena iznenađenja kojima želimo očuvati tradiciju, naše kulturno blago i istaknuti istinske glazbene vrijednosti! Posebno sam ponosan što je i na ovom spotu radila mlada ekipa te da su se ponovno ujedinili mladost i tradicija sa zajedničkim ciljem – očuvanjem kulturnog naslijeđa, rekao je Jacques.
Album Tko je, srce, u te dirn’o? po cijeni od 89 kuna potražite na svim prodajnim mjestima Croatia Recordsa.