Od ovog tjedna pacijenti će sa svojim liječnicima moći komunicirati i preko smartphonea jer Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) aktivira mobilnu aplikaciju putem koje ćemo biti povezani sa svojim obiteljskim liječnikom.
Tako će svatko putem pametnog telefona moći od liječnika zatražiti da mu prepiše lijek, izda doznaku za bolovanje ili se naručiti na vađenje krvi ili pregled.
Obiteljska liječnica dr. Ines Balint je kazala: Dobra je ideja ali opet malo šeprtljava praksa. Pacijenti moraju znati da će nakon slanja poruke morati čekati najviše 22 radna dana na odgovor jer ipak nama treba vremena da bi sve odradili. Ta aplikacija zamijenit će samo administraciju, a nikako preglede koji će i dalje biti imperativ našeg rada.
I to je nešto. Da pomogne u administrativnom smislu. Ova će usluga, procjenjuju u HZZO-u, višestruko olakšati rad liječnicima i uštedjeti vrijeme pacijentima koji su za spomenute usluge morali dolaziti osobno u ordinaciju, ili čekati slobodnu telefonsku liniju.
U sustav eGrađani dosad je ušlo manje od 10 posto stanovnika. Tim putem se automatski pristupa i eHZZO portalu za pacijente. Možda sad ova promjena potakne veći broj nas na korištenje eGrađani sustava jer po svemu sudeći život bi nam mogao biti jednostavniji s par klikova.