Hrvatski Telekom i trgovački lanac Tommy otvaraju mrežu brzih e-punionica

0
Foto: PR

Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, i Tommy, jedan od vodećih
maloprodajnih trgovačkih lanaca, realizirali su projekt postavljanja prvih pet brzih e-punionica u sklopu
maloprodajnih prostora Tommy na lokacijama u Dubrovniku, Malinskoj na otoku Krku, Solinu, Splitu i u
Zadru.
U okviru zajedničke suradnje, Hrvatski Telekom i Tommy su za sve posjetitelje Tommy prodajnih
centara osigurali besplatnu uslugu punjenja u terminu od 07-22 sata (od ponedjeljka do nedjelje), dok
se izvan tog termina usluga naplaćuje u iznosu od 2,60 kuna/kWh s PDV-om.
Slijedom prijedloga Europske komisije, koji predviđa zabranu prodaje benzinskih i dizel vozila na
području Europske unije nakon 2035. godine, kao i zakonske obveze prema kojoj sve nove zgrade s
više od deset parkirališnih mjesta moraju imati barem jedno mjesto za punjenje, dva domaća lidera
prepoznala su priliku za suradnju te su zajedničkim snagama postavili kamen temeljac, kao osnovu za
buduću sustavnu nadogradnju Tommy prodajne mreže s e-punionicama.
„Veliko mi je zadovoljstvo što je Tommy, vodeći maloprodajni lanac na hrvatskoj obali, odlučio ponuditi
posjetiteljima svojih trgovina, kako domaćim tako i onim inozemnim koji dolaze u Hrvatsku na
ljetovanje, mogućnost punjenja električnih vozila. Hrvatski Telekom je lider u postavljanju i upravljanju
e-punionicama i pružanju digitalne usluge punjenja u Hrvatskoj te smo prepoznati kao idealan partner
za realizaciju ovoga projekta. Vjerujem da je to tek prvi u nizu projekata kojima ćemo zajednički
poticati korištenje električnih automobila kao ekološki najodrživijeg oblika mobilnosti“, istaknula je
Marijana Bačić, potpredsjednica za Korporativnu prodaju i ICT usluge u Hrvatskom Telekomu.
Brze e-punionice postavljene su u sklopu projekta „Sveobuhvatna mreža koridora s brzim punjenjem u
jugoistočnoj Europi“, koji je sufinanciran u okviru EU programa Connecting Europe Facility, a svrha mu
je osigurati vrhunsku uslugu punjenja, kako za domaće korisnike električnih vozila, tako i turiste koji na
odmor u Hrvatsku dolaze upravo električnim vozilima.
„Sa zadovoljstvom sudjelujemo u ovom projektu kao i u drugim projektima koji promiču odgovorno i
održivo poslovanje, jer nude rješenja usmjerena ka unapređenju ekoloških standarda. Primjenom
najnovijih tehnoloških dostignuća i suradnjom s partnerima koji su lideri u tom području, Tommy
pokazuje društvenu odgovornost, podižući svijest o potrebi odgovornijeg odnosa prema okolišu.
Nadamo se da ćemo u kasnijoj fazi povećati dostupnost brzih e-punionica na većem broju prodajnih
mjesta i na taj način dati svoj doprinos energetskoj tranziciji Hrvatske, a istovremeno kupcima ponuditi
i dodatnu uslugu što povećava ukupnu vrijednost naše ponude“, naglasio je Dario Mamić, direktor
korporativnih komunikacija Tommyja.
Trenutno Hrvatski Telekom upravlja s više od 550 mjesta za punjenje na više od 240 lokacija u 8
zemalja (Hrvatska, Češka, Crna Gora, Kosovo, Sjeverna Makedonija, Rumunjska, Albanija i Poljska).
Putem espoTs aplikacije Hrvatski Telekom omogućuje hrvatskim vlasnicima električnih vozila
bezbrižan pristup punjenju na više od 50.000 mjesta za punjenje u više od 9 zemalja.
S gotovo 150.000 aktivnih sesija punjenja i omogućenih više od 10 milijuna zelenih kilometara,
Hrvatski Telekom danas je predvodnik na području e-mobilnosti u Hrvatskoj i regiji te najpouzdaniji
tehnološki partner u njihovoj implementaciji i pružanju digitalne usluge punjenja električnih vozila.
Hrvatski Telekom putem ovog, ali i niza drugih tehnoloških rješenja, nastoji povezati sve u Hrvatskoj s
prilikama koje im tehnologija pruža.
Usluga punjenja na e-punionicama kojima upravlja Hrvatski Telekom može se aktivirati na tri načina –
T-RFID prepaid karticom, espoTs aplikacijom Hrvatskog Telekoma te, za vozače iz inozemstva, eroamingom putem više od 60 ugovorenih europskih pružatelja usluga punjenja.
Detaljnije informacije o načinima punjenja kao i pregled komercijalnih uvjeta na punionicama u sustavu HT naplate dostupan
je na stranicama https://www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/e-mobilnost

O Tommyu
Tommy je jedan od vodećih nacionalnih trgovačkih lanaca i tržišni lider na hrvatskoj obali prema svim
kriterijima, sa 217 prodajnih mjesta, u nekoliko različitih prodajnih formata.
Kompanija je rangirana u TOP 20 hrvatskih tvrtki po kriteriju prihoda, s kontinuiranim rastom prihoda
kao i rastom tržišnog udjela, a zapošljava 4100 radnika.
O Hrvatskom Telekomu
Hrvatski Telekom je najveći privatni investitor u digitalizaciju Hrvatske te vodeća telekomunikacijska
kompanija u Hrvatskoj koja pruža cijeli niz telekomunikacijskih usluga.
Omogućavanjem mjesta za punjenje električnih vozila, kao ekološki najprihvatljivijeg rješenja u
prometu, Hrvatski Telekom nastoji pružiti dodatni poticaj stvaranju održivog i čišćeg okoliša, što je i dio
njegove misije kao društveno odgovorne kompanije i lidera u pružanju digitalne usluge punjenja u
Hrvatskoj.
Vizija Hrvatskog Telekoma je ostvariti održiv i profitabilan rast kompanije povezujući sve u Hrvatskoj s
prilikama koje pruža digitalizacija i omogućiti ljudima da svoj život učine boljim