Christian Nikolić i Jadran Kapović stoje iza HGSS-ovih objava na društvenim mrežama. Njihov način izražavanja prepoznala je i struka te su ove godine nominirani za nagradu Komunikatora godine koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ).
“Šetnja po ledu postala je jako popularna među Hrvatima, pa smo provjerili temperaturu vode. Ispod leda”
“Dragi turisti, ono što se trenutno događa na hrvatskoj obali zove se bura. Ako ju niste guglali, sada ju možete osjetiti”.
Ovo su samo neke od objava HGSS-a koje su im donijele nominaciju za komunikatora godine. Nominaciju su zavrijedil originalnošću, duhovitosti ali i dozom cinizma:
“To je naš stil. Onako kako radimo tako i komuniciramo. Poprilično direktno i jasno. Dok doza cinizma proizlazi iz kanalizirane frustracije koju doživljavamo na našim akcijama. Tu nema vremena za trkeljanja i epsko narativne izljeve. ” – objasnio je Christian.
Njihov stil komuniciranja prepoznali su domaći ali i strani mediji: ” Mogu reći da je naš stil komunikacije bio pun pogodak. Osim što su turisti i domaći ljudi ozbiljno shvatili naša upozorenja, naše objave prenesene su Le Mondu, Daily Mailu, stranim blogovima te u časopisima specijaliziranim za putovanja” – rekao je Nikolić.
Na naše pitanje, zašto HGSS nije unajmio PR službu za komunikaciju, Christian Nikolić je pojasnio:” To bi bilo od nas jako neozbiljno s obzirom da se financiramo sredstvima državne uprave“.
Kratko i jasno. Dodjela nagrada za komunikatora godine je u ožujku u Zagrebu. Navijamo za HGSS!