Na gradilištu mosta kopno-otok Čiovo, koje je obišao ministra prometa, mora i infrastrukture Oleg Butković , trenutno se odvijaju radovi na portalnom stupištu, odnosno stupištu na kojem je mehanizam za otvaranje mosta.
Paralelno s tim radovima, odvijaju se i radovi na izgradnji pristupnih cesta, izvijestio je ministra voditelj projekta Davor Trlaja , a ključna za uspjeh projekta je proizvodnja čelične konstrukcije , gotovo pola vrijednosti projekta odvija se negdje drugdje.
Ministar je obišao i radove na dionici Kaštela – Solin brze ceste Trogir – Omiš. Voditelj projekta Mislav Vučković očekuje prva prebacivanja prometa s postojećeg južnog na novoizgrađeni sjeverni kolnik već polovicom svibnja. Rekonstrukcija pojedinih dijelova južnog kolnika mogla bi u punom profilu biti gotova već u kolovozu.
Radovi moraju biti gotovi do početka 2017. godine, a ministar očekuje da će pravna služba Hrvatskih cesta zajedno sa Državnom upravom rješiti što prije preostale imovinsko-pravne probleme:
Ovo neće biti brza cesta, ovo će vrlo brzo biti gradska cesta po intenzitetu prometa i nravno da mislim da je ovo interes svih nas da se što prije završi. Nakon završetka ovog infrastrukturnog projekta krenut ćemo prema Omišu. Zadovoljan može biti župan i mi smo zadovoljni s današnjim sastancima i gradilištima i pomoći ćemo Splitsko-dalmatinskoj županiji, odnosno biti na usluzi u ostvarenju svih infrastrukturnih projekata.
Gradnja ceste ,ukupne dužnice 15 kilometara, počela je 2006.godine. Dionica je bila podijeljena u četiri faze, a sada se dovršava zadnja faza. Ovo je jedan od nafrekventnijih prometnih pravaca u Hrvatskoj gdje dnevno prođe i oko 25 tisuća vozila.