Baldasar : “Cameo” i dalje zamagljuje istinu o svom poslovanju

0

Tvrtka Cameo privremeno je obustavila svoje poslovanje u Splitu. I to nakon samo dva tjedna nakon što je sa svojih 30 vozila počela s radom. U svom priopćenju tvrtka je prozvala  splitskog gradonačelnika i javno mu zahvalila na javnoj podršci taksistima u hajci protiv Cammea.

 Evo odgovora splitskog gradonačelnika Ive Baldasara:
NIkome u Cameu nije bio problem da se uskladi sa zakonom, a ne da lažu da imaju sve dozvole i da su usklađeni sa zakonom. MInistarstvo  i inspekcije su donijeli svoj pravorijek koji je samo pokazao da sam bio u  pravu. Sad kad kažu da samo moraju popraviti neke sitne nedostatke, jer da tako rade turističke agencije , opet lažu. Ja sam radio taj posao, a oni opet zamagljuju javnost i ne govore istinu. Oni se moraju uskladiti sa zakon , ili raditi kao turistička agencija ili kao taksi prijevoz.

U drugim gradovima oni imaju taksi dozvole, dodao je gradonačelnik, ali to nije slučaj u Splitu:
Njima nitko nije branio da se prijave na natječaj koji je Grad raspisao i da dobiju određeni broj dozvola, međutim oni to nisu napravili , jer su se pravili pametnima. Njih je država prisilila da se ponašaju u skladu sa zakonom i to je u redu, kaznila ih je  i zbog toga su prestali raditi.

Splitske stranke Pametno i HSLS založile su se za liberalizaciju taksi usluga, čak je pokrenuta i online peticija. Gradski vijećnik s liste stranke Pametno, Jakov Prkić :
Nužno je sve staviti u prave zakonske okvire, a Grad Split obavezno mora dopustiti veći broj dozvola. Da smo mi to odmah dopustili, imali bi zadovoljavajuću  konkurenciju, cijene bi pale, građani bi se vozili povoljnije, pa ne bi bilo potrebe za sličnim aplikacijama.

Baldasar je također za mijenjanje propisa , ali se  osvrnuo na ta traženja:
Većina vijećnika je glasala suprotno prijedlozima stranke Pametno i splitskog HSLS-a.Neka ponovo iznesu prijedlog, pa ćemo razgovorat. Najveći problem je što vozači Camea i Uber-a nisu kvalificirani, bilo tko može sjest i vozit. Oni koriste način da nemaju kvalificirane vozače čije plaće su veće, ne plaćaju preventivne preglede, veća osiguranja za vozila, ne plaćaju razne potvrde , nemaju taksimetre…a ako bi to primjenili na Cameo i Uber, onda bi im  cijene bile veće.  Bi li se vi vozili  , odnosno vaša djeca s nekim tko je obični ili profesionalni vozač?

Tvrtka Cameo sada pokreće potpisivanje peticije kojom će tražiti bržu provedbu liberalizacije taksi-tržišta, a ministar prometa, Oleg Butković u Šibeniku je danas vezano za to najavio formiranje radne skupine.