Najava liberalizacije određivanja cijene obuke vožnje sigurno je razveselila buduće vozače, ali zabrinula je vlasnike auto škola i instruktore vožnje.
Liberalizacija da , ako će donijeti veću kvalitetu uz propisane uvjete, njihov je stav, a predsjednik grupacije autoškola pri županijskoj komori Split, Denis Ožegović osvrnuo nam se na najavu smanjenja cijene sata usluge osposobljavanja za vožnju koja sada iznosi 115 kuna:
Ona praktično ne pokriva i na granici je rentabilnosti kad pogledate naše plaće ispod prosjeka.Liberalizacijom cijena usluga neće doći do smanjenja cijena , jer jednostavno za to nema prostora. Od ukupne cijene osposobljavanja za “B” kategoriju 7 i pol tisuća samo 64 posto otpada na autoškolu, a ostalo su davanja državi, HAK , zdravstveno i ostalo.
Ožegović dodaje kako su licencirani predavači i instrukturi vožnje doveli do manjeg stradavanja mladih vozača, a primjer Hrvatske sada slijedi Slovenija:
Upravo je donijela zakon o vozačima kojim propisuju cijene i od lipnja će i oni uvest to po uzoru na Hrvatsku. Do sada su bili liberalniji, a to je dovelo do toga da im je cijena nastavnog sata bila preko 30 eura, a mi imamo 115 kuna.Prema tome, tu nešto nije jasno.
U nekim zemljama, poput Švedske ili Amerike ,voziti vas mogu naučiti roditelji, prijatelji ili susjedi. Na nekim portalima i društvenim mrežama se spominju i takvi prijedlozi liberalizacije , a Ožegović nam je reagirao i na to :
Mi se uspoređivat sa Švedskom ne možemo po ničemu.Samo stručne i školvane osobe mogu izvoditi ovaj posao, a možemo reći i da nećemo djecu slati u školu, jer ćemo ih sami naučiti i hrvatski i matematiku i drugo. Ne možemo tako razmišljati.
Predstavnici strukovne grupacije autoškola s područja 4 dalmatinske županije odlučili su kako će ovo pitanje dignuti na “višu razinu” i osnovati svoje središnje tijelo , te zajednički nastupiti prema Ministarstvu prometa.