Završena prva B2B RUN utrka u Splitu

0

Sportsko druženje nakon radnog vremena uz B2B RUN utrku okupilo više od dvjesto trkača.

Više od dvjesto trkača okupilo se jučer na prvoj B2B RUN utrci u gradu pod Marjanom. Potvrdivši još jednom da je Split „najsportskiji grad na svitu“ te pokazavši snažan timski duh, više od 200 trkača okupljenih u 22 tima iz različitih hrvatskih poduzeća pretrčalo je ovu pet kilometarsku utrku. Bodreni velikim brojem navijača, prvo mjesto u kategoriji malih poduzeća pripalo je ekipi Polufinale d.o.o., u kategoriji srednjih poduzeća ekipi Adriagate d.o.o., a u kategoriji velikih poduzeća ekipi Ericsson Nikola Tesla.

Posebnu nagradu za tim koji je najviše pridonio atmosferi utrke osvojio je tim HEP ODS d.o.o., dok je za najfit kompaniju proglašena ekipa iz Nirs trgovine. U pojedinačnoj konkurenciji prvi su do cilja stigli Nikolina Šustić Stanković u ženskoj konkurenciji te Marin Koceić u muškoj, oboje iz Ericsson Nikola Tesla.

Ova utrka, namijenjena isključivo poslovnoj zajednici, na jednom je mjestu okupila zaposlenike raznih splitskih kompanija, koji su udruženi u timove od najmanje tri člana, imali prilike trčati za zajednički cilj, braniti boje svojih timova te se još bolje povezati s kolegama izvan radnog okruženja.

Ponosna sam na naš tim i rezultat koji smo ostvarili. Drago mi je što smo imali priliku pokazati naše trkačke vještine, motivaciju i timski duh, a uz najbolje navijače na svijetu, prelazak ovih pet kilometara bio je lagan zadatak. Veselimo se ovoj utrci i iduće godine kada ćemo se, vjerujem, prijaviti u još većem broju, izjavila je Nikolina Šustić Stanković iz pobjedničkog tima Ericsson Nikola Tesla.

Naslovni sponzor utrke je Hrvatski Telekom, kojemu je B2B RUN bio jedan od najvećih projekata internih komunikacija u prošloj godini.

Vjerovali smo da će u Splitu biti velik odaziv, no broj timova i atmosfera koju su stvorili u potpunosti nas je zadivila. Trčanje prekrasnim ulicama Splita uz najljepše more bio je odličan mamac za trkače, a ova utrka, iako natjecateljskog duha, potaknula nas je sve na zajedničko druženje i umrežavanje kroz fizičku aktivnost što će, vjerujem, biti korisno i u daljem poslovanju, – istaknuo je Boris Batelić, član uprave i direktor za korisničko iskustvo HT-a.

Do sada se na poslovnu utrku u Hrvatskoj B2B RUN powered by HT prijavilo preko 1200 trkača iz više od 100 tvrtki. Iduća B2B RUN utrka trči se već za dva tjedna, 2. lipnja u Rijeci. Nakon nje slijede utrke u Osijeku 30. lipnja te završnica u Zagrebu 15. rujna ove godine.