Split će pamtiti 2015. kao najuspješniju turističku godinu svih vremena

0
Foto: hr.wikipedia.org

Grad Split iza sebe ostavlja jednu od najuspješnih turističkih godina. 447 tisuća dolazaka i milijun i 300 tisuća noćenja brojke su koje opisuju prvih 11 mjeseci, a rezultati će i u prosincu sigurno biti respektabilni.

Kreatori te uspješne turističke slike su hotelijeri, turističke agencije, privatni iznajmljivači…veliki broj sudionika pridonio je da Split postane destinacije prepoznata zbog bogate kulturne baštine i vrijednih turističkih proizvoda, istaknula nam je direktorica Turističke zajednice Split , Alijana Vukšić. Brojne nagrade to i dokazuju:
Split je dobitnik brojnih nagrada ove godine, jedna od tih je upravo za cijelogodišnju turističku destinaciju što znači da u Split turisti ne dolaze samo ljeti. Split je dobitnik nagrade i za City Break destinaciju , nagrade za najbolje turističke proizvode u koje se ubraja “Ultra” ,kao megamanifestacija koja se dogodila u Hrvatskoj, i “Dane Dioklecijana” kao naš turistički proizvod koji je privukao  puno gostiju.

Uspjesi su se zbrajali na svečanoj sjednici Skupštine Turističke zajednice , ali i odlučilo se što će se raditi u idućoj godini. Poput Turističke zajednice Splitsko- dalmatinske županije i oni se okreću on line oglašavanju:
U 2016. godinu idemo s velikim optimizom, ali i sa velikim novim zadacima. Naglasak je prvenstveno na on line oglašavanju, stoga su na sjednici bili   ljudi koji rade to godinama kako domaći tako i strani stručnjaci sa fakulteta, ,koji su nas educirali kako pratiti sezonu, kako istraživati tržište, koji način oglašavanja koristiti,  u kakvoj kombinaciji kako bi rezultat bio što bolji.

Dvoznamenkasti rast i u dolascima i u noćenjima rezultati su koji obavezuju, no nisu samo fizički pokazatelji bitni, bitno je da se gost ponovo vraća u Split, a to je moguće ako mu pružimo doživljaj, emocije i događanja, istaknula je direktorica TZ.

U tijeku je 40 dana Božićnog sajma, a megamanifestacija Ultra i iduće godine privući će nekoliko desetaka tisuća gostiju u Split. Od grada kroz koji su turisti prolazili putujući na otoke , postao je destinacija u kojoj se turisti zadržavaju više od tri dana . Takav turistički bum plod je višegodišnjeg rada, tvrdi direktorica TZ grada Alijana Vukšić:
NIšta se ne događa preko noć, sve je to plod dugogodišnjeg rada i ulaganja, strateškog promišljanja i planiranja. No nisu samo turistički djelatnici ti koji kreiraju razne programe i projekte, nego su prvenstveno naši građani  ti koji stvaraju pozitivnu atmosferu i divno okruženje. Današnji gost je veoma zahtjevan i za svoj novac traži  puno više nego što je ikada do sada tražio. Traži zadovoljstvo za novac koji troši, a mislim da sve to skupa u Splitu dobiva i zato nam se gosti vraćaju.