Kakve doživljaje i događaje turistima nudi srednja Dalmacija u bogatoj paleti od 120 turističkih proizvoda , može se vidjeti na portalu “Discover Central Dalmatia” koji se nalazi na službenim internetskim stranicama Turističke zajednice Splitsko -dalmatinske županije, a danas je i službeno predstavljen.
Dovoljna su svega tri klika da strani, ali i domaći gost otkrije sve ljepote Dalmacije koja mu se predstavlja bez suvišnog teksta, s puno fotografija i s onim što je u ovom vremenu brze komunikacije ključno – a to je video :
Mi smo to sve skupa omogućili na način da gost gdje god bio u dva klika dolazi do 120 razloga zašto doći baš u Dalmaciju. Kad odabere jedan od tih razloga ima direktan kontakt s agencijom orgaizatorom koja je dužna odgovoriti na upit u roku od 24 sata. Ovdje je riječ o tzv. “tailor made” aranžmanima, vjerojatno nijedan od ovih aranžmana neće biti kupljen ovako kako je prezentiran, jer će svaka grupa htjeti nešto izmijeniti, izbaciti , ubaciti, a agencija je tu da odgovori na sve te zahtjeve i u najkraćem mogućem roku da krajnju ponudi s kojom će se gost ili složiti ili neće.
rekao nam je Jurica Glavina iz Hrvatske udruge putničkih agencija.
Sam izgled i sadržaj portala upućuje na to da ponude nisu namijenjen masovnom turizmu, već individualnim turistima koji su voljni platiti daleko više:
To je bijeg od masovnog turizma, dakle da točno znamo koja je naša ciljana skupina, na koji joj se način obratiti i da smo joj se spremni maksimalno prilagoditi. Zbog toga je prodaja ovakvih aranžmana izuzetno teška i izazovna i to agencije kao privatni sektor bez pomoći javnog ne mogu. Mi smo danas pokazali kako suradnjom javnog i privatnog dobivamo upravo to.
Dostupnost raznih turističkih proizvoda , kojeg će agencije stalno nadopunjavati, i brz odgovor gostu , ono je što ovaj portal izdvaja u moru sličnih, kaže Glavina i dodaje još jednu novinu – povratnu informaciju za Turističku zjednicu:
Koji programi su traženi, koje agencije su kakve programe realizirale što će nam nakon jedne ili dvije turističke sezone dati vrlo jasnu sliku o tome što je na tržištu popularno da se mi kao agencije u tom smilslu možemo prilagoditi.
U Turističkoj zajednici Splitsko -dalmatinske županije dijelom već znaju što turisti žele. Direktor Joško Stella:
Turisti su vrlo zainteresirani za aktivni odmor i kulturu, a i enogastronomiju, ali ono što bilježi najveći rast je upravo taj aktivni odmor.
Ovo je još jedan u nizu kvalitetnih projekata županijske Turističke zajednice, koja pokazuje kako se treba razvijati destinacijski manegment. – ocjenio je pomoćnik ministra turizma Ivo Bašić:
Zaista vjerujem da će se s ovim projektom napraviti jedan snažniji iskorak u onome što je zaista važno, a to je informiranje našeg gosta.