Sedam turističkih zajednica, među kojima je i splitska, uključilo se u pilot-fazu jednog od najvažnijih projekata Hrvatske turističke zajednice. U pitanju je turističko-informacijski sustav, odnosno „eVisitor“, u sklopu kojeg će se testirati novi informacijski sustav za prijavu i odjavu turista.
Alijana Vukšić, direktorica TZ Splita nam je pojasnila zašto je „eVisitor“ vrlo bitan i od velike koristi.
{mp3}Reportaze/evisitor_alijana_vuksic1{/mp3}
„On je za nas veoma bitan jer ovaj novi sustav otklanja nedostatke postojećeg, a sami turistički subjekti, hotelijeri i iznajmljivači, imat će pregledniji uvid o gostima, o njihovom spolu, godinama i brojim drugim parametrima koji su svima nama, turističkim djelatnicima, jako važni za planiranje marketinških aktivnosti i za usmjeravanje svih tokova turističkih kretanja.“
Kada će nam ovaj sustav biti dostupan preko interneta?
{mp3}Reportaze/evisitor_alijana_vuksic2{/mp3}
„Budući da je TZ Grada Splita jedna od rijetkih koja je odabrana od strane Hrvatske Turističke zajednice za ovaj pilot-program mnoge pojedinosti nam još uvijek nisu jasne jer još s njim nismo ni krenuli. Ono što je važno istaknuti jest da će svi dobiti pravovremen informacije o tome, dobit će potrebne lozinke i korisnička imena kako bi naši iznajmljivači i turistički djelatnici u svakom trenutku mogli znati koliko gostiju boravi u destinaciji, iz kojih su zemalja i kojeg su spola.“
Kad onda kreće ovaj pilot projekt?
{mp3}Reportaze/evisitor_alijana_vuksic{/mp3}
„Projekt kreće od ove godine, mi smo već dobili neka općenitija upustva i već smo krenuli sa paralelnom prijavom gostiju i u starom i u novom programu, a daljnje aktivnosti radit ćemo zajedno s glavnim uredom Hrvatske Turističke zajednice pa kako oni nama budu ‘spuštali’ informacije tako ćemo i mi našim iznajmljivačima.“
Dakle, da rezimiramo, “eVisitor” je moderni sustav koji će davati informacije o tome odakle nam gosti dolaze, u kojim su smještajnim objektima prethodno odsjedali, koje su dobi i spola, ali i brojne druge parametre koji su važni za planiranje marketinga objekta, te ukupnog poslovanja.