Kako se bliži početak najiščekivanijeg festivalskog slavlja u godini, organizatori su objavili 64 nova glazbena pojačanja koja stižu u Split. Ove će se godine festival ULTRA Europe održati od 12. do 14. srpnja na splitskom Parku Mladeži, nakon čega slijedi nastavak na hrvatskim otocima Braču, Hvaru i Visu kroz Destination ULTRA koncept gdje su headlineri već poznati. S obzirom na to da su ulaznice ove faze već gotovo rasprodane u više od 120 zemalja, možemo očekivati da će i ove godine Park mladeži biti obojan zastavama iz cijelog svijeta. Do početka festivala dijeli nas još samo 24 dana, a u prodaju je puštena i ograničena količina jednodnevnih regionalnih ulaznica za građane Hrvatske koje se mogu osigurati na svim prodajnim mjestima TISAK MEDIA te putem Entria.
Na desetom izdanju festivala, ljubitelji elektroničke glazbe imat će priliku uživati u nastupima nekih od najuzbudljivijih DJ-a današnjice. Dolazak je potvrdio Nizozemac Joris Voorn, koji itekako zna kako pročitati energiju publike i reagirati na nju s neodoljivim i euforičnim emocionalnim trakama, a tu je i Miss Monique, jedna od najpriznatijih DJ-ica progressive house žanra u Europi. Njezino stapanje techno ritmova s klasičnim tranceom i progresivnim melodijama iz godine u godinu okuplja sve više ljubitelja, a nastupala je u više od 40 zemalja diljem svijeta. LOVRA, unikatna Njemica poznata po svom energičnom house zvuku i dinamičnim setovima, osvaja publiku diljem svijeta. Pink Panda, popularni britanski DJ duo, prepoznatljiv je po zaraznim remiksima i živopisnoj scenskoj prisutnosti koja će dati poseban pečat splitskom spektaklu. Njemački Plastik Funk, s dugogodišnjom karijerom i hitovima koji neprestano osvajaju plesne podije, donosi svježu dozu groove-a i house ritmova dok će Adam De Great, poljski DJ i producent, impresionirati svojim talentom i euforičnim EDM himnama. U Split stižu i Javi Guzman, Wahlstedt i Block & Crown. Ovi talentirani europski DJ-evi sigurna su formula za vrhunsku zabavu i nezaboravno glazbeno iskustvo na jubilarnom izdanju festivala.
Ovoj dugo očekivanoj svjetskoj festivalskoj obljetnici, izuzetnu podršku pružaju i domaći umjetnici, zahvaljujući suradnji s Hrvatskim društvom skladatelja. Setove Tome in der Mühlena obilježit će hibridni ableton live i modularnim synth zvuk, a na popisu su se našli i DJ Jock, proglašen ELECTOR DJ-em 2023. godine prema izboru publike te Korak, ELECTOR NEW SELECTOR 2023. i mlada nada hrvatske elektroničke scene. Elena Mikac, sa svojim sofisticiranim pristupom i kombinacijom minimal, house i deep tech zvuka, obogatit će festival dok će Lalita Kali, techno DJ-ica i producentica, članica Pressure kolektiva osigurati da plesni podij ULTRE bude pun energije od samog sumraka.
Treća faza glazbenih imena otkriva i azijske zvijezde pa tako sve Ultranaute očekuje DJ TORA, jedan od vodećih japanskih DJ-a, čija je obrada hita “Love Sunshine” postala ultimativna ljetna himna. Kotoha, talentirana japanska DJ-ica, na ULTRA pozornici predstavit će svoj detroit techno i hip hop stil, a Yamatomaya će unijeti svježu perspektivu kreativnim produkcijama klasične i house glazbe. Pridružit će im se i AOY, poznat po hipnotičkim ritmovima progressive housa te OAK.
Od hrvatskih zvijezda elektroničke glazbene scene Ultranaute očekuje i Joe2shine, jedan od najpoznatijih hrvatskih DJ-a i Knoll Doll, poznata hrvatska influencerica koja je nedavno započela svoju DJ karijeru, a čiji nastupi obećavaju dodatno uzbuđenje ovom glazbenom doživljaju.
Osim grandiozne glavne pozornice i jedinstvenog RESTISTANCE koncepta, ULTRA Europe će i ove godine ugostiti cijeli niz glazbenika na pozornicama UMF i Oasis koje su nezaboravne stanice ovog festivala. Raspored svih izvođača po danima i satima, organizatori će objaviti u danima koji dolaze.
U prodaju je pušten i ograničen kontingent jednodnevnih ulaznica koje se za domaće fanove mogu pronaći na svim prodajnim mjestima TISAK MEDIA kao i putem sustava Entrio po cijeni od 69€. Također, uskoro će i TIER 2 trodnevnih regionalnih ulaznica biti rasprodan pa su još kratko dostupne po cijeni od 115€.
Ponosni partner festivala ULTRA Europe je Hrvatska turistička zajednica koja poziva na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Mastercard je ponovno službeni sponzor festivala ULTRA Europe, a posjetiteljima će uz jednostavno, brzo i sigurno plaćanje omogućiti pristup brojnim prednostima korištenja Mastercard kartica. Posjetite Mastercardovu platformu priceless.com i potražite tri različita paketa za prva tri dana u Splitu koja možete kupiti po posebnim cijenama.
Posjetitelje očekuje i dobro znana Macan Glam & Tattoo zona u kojoj se može pronaći sve za upotpunjavanje outfita, od privremenih tetovaža, body & face stickera do limited edition ULTRA suvenira proizvedenih u Hrvatskoj. Pod sloganom #DoItForThePlot, u sklopu ove zone, osobe s invaliditetom promiču uključivost i raznolikost – jer svaki dobar party treba dobar plot twist! Više o zoni na www.macan.hr/ultra.
Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.
RASPORED DOGAĐANJA FESTIVALA ULTRA EUROPE 2024:
12. – 14. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park Mladeži, Split
15. srpnja – Regatta Party, 585 Clubu, Bol, Brac
16. srpnja – ULTRA Beach, Carpe Diem Beach Club, Pakleni otoci, Hvar
16. srpnja – RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Clubu, Pakleni otoci, Hvar
17. srpnja – RESISTANCE VIS, tvrđava Fort George, Vis
###
O ULTRA WORLDWIDE™
ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.
S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.
U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.
ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.