Bolje pružanje informacija o proizvodima i cijenama glavni je naglasak zakona o zaštiti potrošača. Sniženja smiju biti tri puta na godinu po 60 dana. Osim snižene mora biti istaknuta i redovita cijena. Akcije smiju trajati najviše 30 dana. Na deklaracijama prehrambenih proizvoda moraju biti veća slova, a posebno moraju biti istaknuti sastojci na koje su ljudi najčešće alergični.
Ovo su samo neka od osnovnih potrošačkih prava. S nama je Vlado Biljarski, voditelj lokalnog savjetovališta za potrošače Split:
{mp3}Reportaze/prava_potrosaca_tribina_ozujak_2015_1{/mp3}
Ako za svoj novac ne dobijete ono što ste platili, problem možete prijaviti tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva, kaže Vlado i dodaje:
{mp3}Reportaze/prava_potrosaca_tribina_ozujak_2015_2{/mp3}
Na Sveučilištu u Splitu će se u petak, 13. ožujka od 9 do 20 sati održati predavanje u sklopu kampanje “Potrošači, upoznajte svoja prava”. Vlado, koja je razlika između Hrvatskih potrošača i onih u Europskoj uniji? Jesu li naši potrošači dovoljno upoznati sa svojim pravima?
{mp3}Reportaze/prava_potrosaca_tribina_ozujak_2015_3{/mp3}
Središnje događanje održat će se od 17 do 19 sati u velikom amfiteatru Sveučilišta. Tom prilikom savjetnici će održati kratka tematska izlaganja koja se tiču specifičnih potrošačkih prava, a potom će odgovarati na upite prisutnih. Svi ste pozvani!