Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, u sklopu marketinškog projekta #CentralDalmatiapower, pokreće destinacijsku kampanju, po svemu drugačiju od svih dosadašnjih. U Srednjoj Dalmaciji od 1. do 3. lipnja boravit će tridesetak turističkih influencera, kako bi u digitalnom svijetu promovirali ljepote ove regije.
Na društvenim mrežama prati ih više milijuna followera, a njihov je potencijalni doseg i do deset milijuna ljudi. Ambasadori kampanje su uspješna blogerica Elle Dvornik Pearce i poznati hrvatski putopisac Goran Jović. Tri dana će domaći i strani turistički influenceri otkrivati najzanimljivije atrakcije Splitsko-dalmatinske županije i u svojim feed-ovima Srednju Dalmaciju staviti u fokus na raznim digitalnim kanalima te privući i najznačajnije svjetske medije.
Prvoga dana susreta, 1.6., sudjelovat će na predavanjima i okruglom stolu na temu: Utjecaj influencer marketinga na turističku industriju, a zatim obići Klišku tvrđavu i družiti se s Kliškim uskocima, koji su sudjelovali u svjetski poznatom serijalu Igra prijestolja te u hrvatskim serijama Doba Uskoka i Alka.
Ljepote otoka Brača, s naglaskom na vinsku priču, svjetski poznatu plažu Zlatni rat i vrijednu zbirku Dominikanskog samostana u Bolu upoznavat će drugoga dana posjeta, uz obilazak vinograda Stine i degustacije u vinariji, a svoju bolsku avanturu završavaju tražeći poznati kamen sreće na bolskoj plaži. Poslijepodne je predviđeno za izlet na otok Hvar, posjet palači Elizabeth, a uz zalazak sunca predviđena je večera na prekrasnoj Hvarskoj tvrđavi.
Trećega dana posjeta influencerima je domaćin makarska rivijera. Očekuje ih šetnja atraktivnim Skywalk-om, uz prekrasan pogled na srednjedalmatinske otoke.
– Uložili smo mnogo truda u pripremu ovoga projekta i drago mi je da smo uspjeli privući najbolje hrvatske i dva poznata strana influencera. Već godinama ulažemo u digitalni marketing i razvijamo odnose s influencerima. Uz ambasadore projekta, jednu od najpopularnijih hrvatskih influencerica Ellu Dvornik Pearce i slavnog svjetskog fotografa i poznatog hrvatskog putopisca Gorana Jovića, njih tridesetak imat će priliku upoznati ljepote Splitsko-dalmatinske županije. Tijekom njihovog posjeta snimat ćemo video i foto kadrove susreta te ih kasnije koristiti za promotivnu, video kampanju destinacije – izjavio je Joško Stella direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije.
Influenceri su značajan kanal kojim brendovi dopiru do svoje publike. Kategorija broj jedan su putovanja, a snažno raste gastronomija, odnosno prehrana, slijede ih moda i fitnes. Također raste uloga influencera u komuniciranju javnih politika, često su uključeni u društveno-odgovorne kampanje te svoj utjecaj aktivno koriste za slanje korisnih poruka. Imaju velik utjecaj među svojim pratiteljima, znaju kako reklamirati i prodati određeni proizvod i uslugu… vole se dobro zabaviti, posjetiti lijepa mjesta i jesti finu hranu a milijuni njihovih pratitelja slijede njihov izbor – kazala nam je organizatorica i urednica Croatia Hot Spots magazina Maja Zlokić
Ovaj će projekt trajati cijele godine, a županiju će posjećivati mnogi utjecajni i poznati svjetski influenceri. Konferencija za medije, na kojoj će se predstaviti kompletan program kao i sve pojedinosti projekta održat će se u Splitu, 6.5.2022., u hotelu Santa Lucia u Splitu s početkom u 10 sati.