Djeca diljem Jadrana i u Zagrebu zahvaljujući ‘Malim financijskim izazovima’ na zabavan će način moći učiti o financijama i osvojiti prigodnu nagradu
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, pokreće ‘Male financijske izazove’, zabavan edukativni projekt financijskog opismenjavanja djece. Oslanjajući se na ‘I sitno i bitno’, svoju komunikacijsku platformu predstavljenu potkraj prošle godine, Studenac kreativno-edukativnim materijalima i aktivnostima želi najmlađe poučiti financijskim osnovama te i na taj način pokazati kako je sitno uistinu bitno.
Cilj je projekta približiti djeci racionalno raspolaganje financijama te kod njih potaknuti stjecanje korisnih financijskih navika koje će im pomoći u svakoj životnoj fazi. Edukacija će se provoditi putem edukativnih članaka na internetskoj stranici Studenca i u tjednim katalozima Studenca, u kojima će biti dostupne financijske kartice u obliku kupona sa zadacima i kreativnim nagradnim pitanjima. ‘Mali financijski izazovi’ dio su novog društveno odgovornog projekta Studenca ‘Korak bliže znanju’, koji posebnim tematskim projektima i inicijativama podržava i promovira ulaganje u znanje te ističe prednosti koje ono donosi. Vodeći se globalnim ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda, projektima ‘Korak bliže prirodi’ i ‘Korak bliže zajednici’ podržali smo već tri cilja. Novim projektom ‘Korak bliže znanju’ podržavamo četvrti cilj, osiguravanje uključivog i kvalitetnog obrazovanja te promoviranje mogućnosti cjeloživotnog učenja svih ljudi, svih životnih dobi.
„Studenac je kao društveno odgovorna kompanija odlučio pokrenuti i poseban projekt posvećen znanju i obrazovanju. Naime, vjerujemo kako je obrazovano društvo, koje njeguje ljubav prema znanju, spremno odgovoriti na lokalne i globalne izazove kojima smo izloženi. Prepoznavši potrebu za upoznavanjem djece s osnovama financija i povezavši to s našom komunikacijskom platformom ‘I sitno i bitno’ te globalnim ciljevima održivog razvoja koji promiču obrazovanje i cjeloživotno učenje osoba svih životnih dobi, kao prvi tematski projekt unutar ‘Koraka bliže znanju’ kreirali smo ‘Male financijske izazove’, koji će edukativno pratiti našu kampanju. Zahvaljujući projektu, i na ovaj način možemo pokazati da je Studenac trgovina-susjed koja se brine o obrazovanju najmlađih“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga Studenca.
Edukativni sadržaj projekta ‘Mali financijski izazovi’ kreiran je u suradnji s ‘Tetkom’, blogericom Sandrom Ferenčak, poznatom po financijskim savjetima koje redovito daje na svojim društvenim mrežama