Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije, nakon nekoliko mjeseci priprema, u Splitu je danas predstavila brošuru, „Way to Croatia – Discover Central Dalmatia!“ koja na jednom mjestu okuplja preko 120 programa koje će turističke agencije nuditi inozemnom ali i domaćem tržištu, s naglaskom na pred i posezonu.
Katalog je podijeljen na tri veće grupe programa, takozvanih klastera, a riječ je o kulturnom turizma, eno – gastronomskom i klasteru aktivnog turizma. Više detalja donosi nam kolega Rade Županović, koji je na tu temu razgovarao s direktorom Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske Joškom Stellom:
{mp3}Reportaze/tz_SD_brosura_stella{/mp3}
Katalog je izrađen u suradnji s Udrugom putničkih agencija, a želja im je zajednička, naglasio je Jurica Glavina, voditelj regije Srednja Dalmacija, jačanje turizma regije Dalmacije, s naglaskom na pred i posezonu:
{mp3}Reportaze/tz_SD_brosura_glavina{/mp3}
Brošura će se predstaviti i na tri specijalizirana inozemna sajma. Riječ je o najvećem sajmu arheologije i turizma u talijanskom Paestumu, zatim irskom sajmu aktivnog turizma, te francuskom sajmu eno – gastronomije.