U Splitu su dodijeljene nagrade Zlatna penkala.
Dvanaestu godinu Hrvatska turistička zajednica dodjeljuje to priznanje inozemnim turističkim novinarima koji su svojim radom najbolje promovirali Hrvatsku u protekloj godini.
Kako je Split bio vodeća turistička destinacija 2015. godine, čast domaćina manifestacije pao je upravo na njega. Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita kaže da je pozornost svijeta usmjeren na Split zbog baštine, prirode i sigurnosti.
Nagrada Zlatna penkala dodijeljena je u tri kategorije. Za najbolji pisani materijal, za najbolju TV reportažu i za najbolji blog materijal. Nominirano je 27 novinara s 15 stranih tržišta i svi su dobili simbolične zahvalnice. Direktor Turističke zajednice splitsko – dalmatinske županije Joško Stella zadovoljan je pozitivnim marketinškim učinkom manifestacije.
Zlatnu penkalu za najbolji pisani materijal dobili su reporteri “Le Figaro” magazina Jean Louis Tremblais i Eric Martin koji su napravili prilog na šest stranica o Sinjskoj alci kao najstarijem viteškom turniru na europskom kontinentu.
Najboljom TV reportažom proglašena je ona iskusne novinarke Beate Hofener koja je uz humor Nijemcima približila ljepote Istre.
Zlatnu penkalu za najbolji blog osvojio je mladi, poljski bračni par koji već nekoliko godina istražuje Hrvatsku i sve sa svojih putovanja objavljuje na društvenim mrežama. Zovu se Agnieszka Kolasinska Tylus i Wojciech Tylus.
Dodjelama nagrada nazočio je i zamjenik ministra turizma Robert Pauletić koji je ustvrdio je da je Zlatna penkala važna za promociju hrvatskog turizma.
Svi sudionici događaja slažu se u ocjeni Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije koja osim mora i sunca nudi pregršt kulturnih događaja i lokacija, kvalitetnu gastronomsku ponudu te ljubazne domaćine. Manifestacije poput Zlatne penkale jedan su od najboljih načina da te epitete čuju i oni koji će tek posjetiti našu zemlju.